Na propagaci a prezentaci značky závisí v mnoha ohledech chápaní firemní identity. Faktem je skutečnost, že trh se mění a vyvíjí a s tím i spojené nároky na kvalitu. Zákazník se začíná zajímat o to, co se za značkou skrývá, jaké má firma postavení na trhu. Je tedy nutné dbát na strategii značky. Účinnou cestou je cílené prosazování značky tzv. “corporate branding”.
Cílevědomé prosazování značky firmy (corporate branding) je nová účinná formule diferenciace na trzích, která výrazně přesahuje obvyklé metody marketingu produktů. Ve fázi realizace je to však zřetelně náročnější a obtížnější aktivita.
Značka firmy v zásadě nenese žádné výpovědi o kvalitě výrobků, ale místo toho definuje hodnoty. Má zprostředkovávat určitý životní pocit, má definovat spojení mezi obecně ceněnými kulturními vlastnostmi a konkrétní firmou.
Proto nechte starosti s posílením značky na nás. Připravíme akce pro klienty, webovou prezentaci, podpoříme povědomí o značce všemi nástroji, které se v moderním marketingu aplikují.
Kontakt
Mapa
Like Box